تجلیل از مربیان و مدیران برتر تشکیلاتی کهگیلویه و بویراحمد در سالروز سازمان دانش‌آموزی

یاسوج (پانا) -در آیینی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی استان، مدیر سازمان دانش آموزی مربیان و مدیران برتر تشکیلاتی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۱۸۳۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از  مربیان  و مدیران  برتر تشکیلاتی کهگیلویه و بویراحمد  در سالروز  سازمان دانش‌آموزی

هادی زارع‌پور در سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی بیان کرد: برای اینکه ما در یک فضای شاد و مفرح آموزش را به دانش آموزان ارائه کنیم به تشکیلاتی نیازمندیم که یکی از آنها سازمان دانش آموزی است.

وی خطاب به مربیان و مدیران برتر تشکیلاتی سازمان دانش آموزی گفت: از آنجایی که شماها به سمت و سویی رفته اید که توانسته اید. داش آموزان را از محیط خشک کلاسی خارج کنید و به همین علت هم هست که دانش آموزان نگاه ویژه ای به شما ها دارند و این وظیفه شما را سنگینتر می کند.

زارع پور در ادامه خاطر نشان کرد: وظیفه همه ماست که به برنامه ها ی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش دقیق عمل کنیم، یک دانش آموز آرمانی باید برای خود تصور کنیم ، دانش آموز آرمانی دانش آموزی است که خدا شناس باشد و معارف را بداند، ایمان و تقوا داشته باشد و سر بزنگاه بتواند خودراحفظ کند. در این تشکلات باید بتوانیم دانش آموزان را به این اهداف برسانیم.

وی بیان کرد: این سازمان ساحات شش گانه تربیتی که شامل عقیدتی، دینی، زیستی، سیاسی، اجتماعی و اعتقادی زمینه‌ای را ایجاد کرد که بتوانیم دانش‌آموزان را برای آینده آماده کنیم و این اهداف از اصل مهم این سازمان است. این برنامه‌ها در سال‌های آینده هم ادامه خواهند داشت و در دولت یازدهم توجه خاصی به آن شده و توانست به سطح بالایی برسد.

وی افزود: تاثیر این سازمان در مدارس بسیار چشم گیر بوده و از نظر اعضا در رتبه اول کشور قرار داریم و بیانگر این است که دانش آموزان علاقه بسیار زیادی به این حوزه دارند. معلمان و مربیان در مدارس فعالیت پرشوری در این عرصه داشتند و به همین دلیل دانش آموزان رغبت و تمایل پیدا کردند تا در این طرح ها شرکت کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: یکی از برنامه های مهم این سازمان در آینده، بسته تحولی اجرایی هر دانش آموز یک نقش اجتماعی است و روی این برنامه تاکید بسیار زیادی در روند اجرایی آن داریم تا بتواند در دانش آموزان تاثیر خود را بگذارد.

در پایان این برنامه از مربیان و مدیران برتر تشکیلات پیشتازان با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار