پیام مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بمناسبت روز قدس

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: این روز مقدس به عنوان میراث ماندگار بنیانگذار انقلاب، بی شک بمعنای واقعی کلمه، حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و مختص به جهان اسلام نیست.

کد مطلب: ۱۱۸۳۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بمناسبت روز قدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، متن پیام «مهین منافی» بدین شرح است:

باسمه تعالی

"وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ ۚ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا"

و (به امت) بگو که (دین) حق آمد و باطل نابود شد، که باطل خود لایق محو نابودی ابدی است

قدس روز، یادگار ارزشمند امام راحل (ره)، تجدید عهد و پیمان ها و وحدت مسلمین جهان در پیروی از پیامبر و ائمه اطهار، روز سیراب شدگان عاشورا و نفرت عمیق مسلمین عالم بر علیه رژیم نامشروع و غاصب صهیونیسم جهانی است.

این روز مقدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان میراث ماندگار بنیانگذار انقلاب، بی شک بمعنای واقعی کلمه، حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و مختص به جهان اسلام نیست.

آزادی‌خواهان و آزادگان جهان به ندای انقلاب اسلامی ایران پاسخ مثبت داده‌اند و همچون گذشته در برابر آماج ظلم و تعدی اسرائیل غاصب در فلسطین ایستاده اند.

یقین دارم مسلمانان در سراسر دنیا و ملت بزرگوار ایران اسلامی خصوصا جامعه بزرگ فرهنگیان به وعده استقرار حکومت الله در سراسر عالم معتقدند و بر این باور از مواضع بر حق مسلمانان عدول نخواهند کرد تا انشاالله بیرق سبز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) ، برافراشته گردد و برای تبیین اهداف متعالی ملت های آزاده جهان به ویژه مسلمانان از رهنمود های مقام معظم رهبری و مواضع روشن دولت تدبیر و امید حمایت خواهند کرد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان عزیز که آینده سازان ایران اسلامی هستند و گرامیداشت این روز سرنوشت ساز، یقین دارم شاهد وفاداری بیش از پیش امت بزرگ اسلامی به آرمانهای امام و رهبری و یأس و نومیدی دشمن و قدرت و قوت اسلام خواهیم بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار