برگزاری آزمون تبدیل وضعیتی نیروهای شرکتی در بیرجند

بیرجند(پانا)- آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شاغل در شهرداری‌های استان خراسان جنوبی با هماهنگی و نظارت دفتر امور شهری استانداری و به همت مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری بیرجند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون تبدیل وضعیتی نیروهای شرکتی در بیرجند

به گزارش اداره کل شهرداری بیرجند، محمدعلی جاوید شهردار خراسان جنوبی اظهار کرد: طبق نامه سازمان استخدامی کشور و بر اساس بخشنامه وزیر کشور به سازمان شهرداری‌ها، نحوه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قرارداد انجام کار معین با فرایند اجرایی به استانداری‌های سراسر کشور ابلاغ شده که این بخشنامه به شهرداری بیرجند نیز ارجاع شده است.

او با بیان اینکه در دستورالعمل ارسالی یکی از شاخص‌های مورد نظر برای ارزیابی، برگزاری آزمون تخصصی است، افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مجموعه دفتر امور شهری استانداری، مقرر شد آزمون مربوطه به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌ها و اجرای دقیق دستورالعمل بهداشتی برگزار شود.

شهردار بیرجند با تاکید بر اینکه این آزمون بر اساس منابعی که در دسترس مشمولان قرار گرفته، برگزار شد، تصریح کرد: آزمون موردنظر بر اساس استاندارد ابلاغی از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور شامل ۲۰ سوال بوده که ۱۰ سوال تخصصی و ۱۰ سوال نیز مربوط به قوانین و مقررات شهرداری است.

جاوید در پایان با بیان اینکه این اولین آزمون استخدامی است که توسط مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیر کل دفتر امور شهری با حضور در این آزمون عملکرد شهرداری بیرجند در این راستا را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار