هفتمین و هشتمین شماره‌های نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش منتشر شد

تهران (پانا) - هفتمین و هشتمین شماره‌های نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به منظور بازتاب محتواهای راهبردی درسطح درون سازمانی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
هفتمین و هشتمین شماره‌های نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، هفتمین و هشتمین شماره این نشریه در 30 صفحه در قالب گزارش و تحلیل شامل 8 بخش محتوایی همچون "جلسه شورای تحولی سازمان"؛ "ضرورت مشارکت معلمان در برنامه ریزی درسی و تربیتی"؛ " یازدهمین جشنواره عکس رشد در پله نهایی"؛ " پنج نکته در مورد پیاده سازی یادگیری الکترونیک که می تواند در مقابله با تاثیر شیوع بیماری کرونا بر حوزه آموزش و تحصیل موثر باشد"؛ " همه چیز از رویا شروع می شود"، " زیست شناسی گیاهی در کتابفروشی ها "؛ " کتاب «آشنایی با برنامه درسی ریاضی مدرسه ای ایران» منتشر شد"؛ " کیان در سرزمین اعداد منتشر شد"؛ در این شماره نشریه قابل مشاهده است.

این نشریه الکترونیکی در راستای آگاهی بخشی و ارائه مبسوط برنامه ها و فعالیت های راهبردی سازمان و به صورت ماهیانه منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان به همکاری با تحریریه نشریه می توانند مطالب خود را در قالب چکیده مقالات و یادداشت به اداره روابط عمومی و امور بین الملل ارسال نمایند. مطالب دریافتی پس از بررسی توسط تحریریه آماده ‌سازی و منتشر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار