اجرای پویش «کرونا را جدی بگیریم» در اردبیل

اردبیل(پانا) - به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل و با مشارکت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه پویش «کرونا را جدی بگیریم» دراین استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پویش «کرونا را جدی بگیریم» در اردبیل

به گزارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه در طول هفته‌های اخیر، وضعیت اکثر استان‌های کشور از نشر شیوع ویروس کرونا، قرمز بود و استان اردبیل نیز در وضعیت قرمز قرار داشت رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضرورت واجب بر همگان بود.

او افزود: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و همچنین تشویق مردم استان اردبیل به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، به همت شورای اطلاع رسانی و روابط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، پویش کرونا را جدی بگیریم توسط اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در استان اجرا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: این پویش در بستر فضای مجازی و با ارسال پیام‌های تصویری و بارگذاری آن در شبکه‌های اجتماعی، عملیاتی شد.

بحرالعلومی بیان کرد: در این روز‌های حساس همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم از بحرانی که گریبان جامعه را گرفته است رهایی پیدا کنیم.

عدالت عزت پور، مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز گفت: پویش کرونا را جدی بگیریم با مشارکت و استقبال خوب اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان رو به رو شد.

او افزود: با توجه به رعایت دستورالعمل ها از سوی مردم فهیم استان اردبیل، میزان وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کشور که توسط معاونت بهداشتی وزارت بهداشت و در جلسه ستاد خبری کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی کرونا ارائه می‌شود در رتبه بالایی قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: میزان میانگین کشوری رعایت دستورالعمل های بهداشتی که ۶۲ درصد است در استان اردبیل بیش از ۶۶ درصد گزارش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار