تداوم بارش باران و کاهش محسوس دما در برخی استان‌ها

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی کشور از تداوم وقوع رگبار و رعد و برق در برخی مناطق کشور و کاهش محسوس دما در برخی از استان‌ها طی امروز و فردا خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تداوم بارش باران و کاهش محسوس دما در برخی استان‌ها

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که امروز در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران به‌ویژه طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت در مناطق کوهستانی و مستعد وقوع صاعقه و بارش تگرگ دور از انتظار نیست و طی این روز در غرب سواحل دریای خزر ابرناکی، وزش باد شمالی و بارش باران رخ می‌دهد.

از بعد ازظهر امروز و طی فردا کاهش محسوس دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ می‌دهد و دریای خزر نیز طی این دور روز مواج خواهد بود همچنین شرق تنگه هرمز طی امروز مواج است.

طی فردا ۱۶ اردیبهشت در استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل شمالی همچنین خراسان شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی و در مناطقی از استان‌های اصفهان، شمال فارس، غرب یزد و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق دور از انتظار نیست.

طی روز جمعه ۱۷ اردیبهشت در کل نوار شمالی و مناطقی از شرق اصفهان و فارس، یزد، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد و طی روز شنبه ۱۸ اردیبهشت گستره بارش در نیمه شرقی کشور است و در شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش شدت خواهد داشت.

طی روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت در شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد و مناطقی از اصفهان بارش رخ می‌دهد و در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در زنجان، قزوین و البرز و در غرب سواحل دریای خزر و استان‌های همدان، مرکزی و قم به‌ویژه طی ساعات بعد ازظهر رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا کمی ابری در بعد ازظهر افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید و با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه نیز نیمه ابری، در بعد ازظهر افزایش ابر، رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید و با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار