به مناسبت هفته گرامی داشت مقام معلم؛

فرمانده نیروی انتظامی بهاباد با مدیر آموزش و پرورش دیدارکرد

بهاباد (پانا) - به مناسبت فرارسیدن هفته معلم فرمانده و جمعی از کارکنان نیروی انتظامی با مدیر آموزش و پرورش بهاباد دیدار و از زحمات بسیار زیاد معلمان به ویژه در شرایط سخت ویروس کرونا و آموزش از طریق فضای مجازی تقدیر و تشکر کردند.

کد مطلب: ۱۱۸۲۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده نیروی انتظامی بهاباد با مدیر آموزش و پرورش دیدارکرد

سرگرد حبیب عباسی فرمانده انتظامی بهاباد با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری به ارتباط خوب آموزش و پرورش و نیروی انتظامی اشاره کرد و خواستار حضور بیشتر کارشناسان اجتماعی تحت نظر خود در واحدهای آموزشی و تشریح آسیب های اجتماعی جهت دانش آموزان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد معلمی را شغل انسان سازی برشمرد و اظهار داشت: معلم ها جامعه سازان واقعی کشور هستند و پلیس هم بر خود می بالد که از سرچشمه جوشان تعلیم و تربیت استفاده کرده است.

مدیر آموزش و پرورش بهاباد نیز در این دیداربا تقدیر از فرماندهی نیروی انتظامی تاکید کرد : در سال تحصیلی گذشته نیز حضور مسئولین نیروی انتظامی در واحدهای آموزشی به صورت مشاوره و راهنمایی چشمگیر بود و نتایج عالی را به همراه داشت و خواستار استمرار این برنامه ها مخصوصا در حوزه فضای مجازی شد.

وی بیان کرد : حاصل سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش، ایجاد جامعه سالم و با شهروندانی فرهیخته، مسولیت ‌پذیر و قانون‌مدار است که امیدواریم با همکاری نیروی انتظامی بتوانیم در اجرایی شدن آن، گام برداریم.

رزاقی بهابادی با بیان اینکه تعلیم و تربیت یکی از کارهای بسیار خوب و نیکویی است که خداوند متعال به پیامبران سفارش کرده است که به انسان ها بیاموزند افزود : شغل معلمی ارزشمند، ستوده و پسندیده است.

در پایان این دیدارفرمانده انتظامی بهاباد از مدیر آموزش وپرورش با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد و هفته معلم را تبریک گفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار