امام جمعه بهاباد

گرامیداشت روز قدس دربهاباد بر فضای مجازی متمرکز باشد

بهاباد (پانا) - امام جمعه بهاباد درنشست هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمائی روزجهانی قدس گفت بدلیل اوج گیری مجدد کرونا ویروس دراین شهرستان راهپیمائی روز قدس باید به صورت مجازی باشد و همان شور و حال همیشگی فضای حقیقی امروز در فضای مجازی به نمایش گذاشته شود.

کد مطلب: ۱۱۸۲۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت روز قدس دربهاباد بر فضای مجازی متمرکز باشد

حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد روز دوشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های روز قدس دربهاباد اظهارداشت : وقتی مساجد و مکان‌های مقدس تعطیل شود، طبیعی است در چنین شرایطی نتوانیم همه امور را در فضای حقیقی برگزار کنیم از طرفی امروز بیشتر فعالیت‌ها و اقدامات به صورت مجازی برگزار می‌شود و در این روزها به اوج رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه تمام نظام استکباری پشت سر رژیم صهیونیستی قرار دارند، بیان کرد: این رژیم برای جنگ با مسلمانان ایجاد شده پس موضوع روز قدس مربوط به کل جهان اسلام است و اگر حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و بیعت با آرمان های آنها در فضای حقیقی قابل اجرا نباشد، قطعا در فضای مجازی و در وجدان و ضمیر انسان‌ها قابل اجرا است و خواهد بود.

امام جمعه بهاباد تمام پیروزی های جبهه حق را ثمره مقاومت ها و ایستادگی ها دانست وگفت:رهبری فرمودند که تنها راه موفقیت در عرصه بین الملل مقاومت علیه استکبار و زیاده خواهی های دشمنان خدا و بشریت است. مقاومت فلسظین در برابر اسرایل نشان می دهد مقاومت بهتر از نرمش و سازش جواب میدهد و موجب آزادی و پیشرفت و امنیت می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان اینکه این روز یادگار حضرت امام (ره) و روز حیات اسلام است و در واقع به عنوان یک راهبرد و یک فرصت حیاطی برای ریشه‌کن کردن رژیم غاصب صهیونیسم باید به بهترین شکل ممکن حمایت شود افزود: روز قدس نماد ارزش‌ها و اهداف مقدسات اسلامی است.

وی ادامه داد : امسال روز قدس از ویژگی های بسیاری نسبت به سال های قبل برخوردار بوده که این ویژگی ها منجر شده تا رژیم غاصب اسراییل به مرحله اضمحلال و نابودی برسد.

حجت الاسلام و المسلمین بشکانی در ادامه به برنامه های این نشست در اخرین جمعه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت:راهپیمائی دربهاباد به صورت مجازی بوده ، برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت روز قدس بین دانش آموزان ازطریق برنامه شاد ، اجرای سرودهای روزقدس از بلندگوهای سطح شهردرروز جمعه ، پخش سخنان امام راحل ره و مقام معظم رهبری در فضای مجازی نوشتن پارچه هائی با شعار مرگ براسرائیل و مرگ برآمریکا درسردرب ادارات وارگانها و میادین شهر از برنامه های روز جهانی قدس در بهاباد بود .

نشست هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمائی روز قدس پیش ازظهرامروز دوشنبه با حضورامام جمعه ، بخشدارمرکزی و مسئول نمایندگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، اعضای ستاد نمازجمعه دربیت امام جمعه بهاباد برگزارشد وپیرامون برگزاری راهپیمائی روز قدس بحث وتبادل نظر شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار