هشدار جدی پلیس راهور به موتورسیکلت سواران سنگین 

تهران (پانا) - معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهور تهران بزرگ از طرح تشدید برخورد با تردد موتورسیکلت‌های سنگین در تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
هشدار جدی پلیس راهور به موتورسیکلت سواران سنگین 

به گزارش پلیس راهور سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی، از اجرای طرح برخورد با تردد موتورسیکلت های سنگین در پایتخت و توقیف آنها در صورت رویت در سطح معابر خبر داد و گفت: اجرای طرح برخورد با تردد موتورسیکلت های سنگین در پایتخت و توقیف آنها در دستور کار ویژه پلیس راهور تهران بزرگ قرار گرفته است و صورت رویت این وسایل در سطح معابر حتما برخورد قانونی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و پیگیری‌ها و درخواست‌های شهروندان تهرانی درخصوص تردد مزاحمت موتورسیکلت‌های سنگین در معابر شهر تهران این مهم در دستور کار پلیس راهور تهران بزرگ قرار گرفته است. برخی از این راکبین اقدام به انتشار عکس‌ها و فیلم‌های خود هنگام انجام حرکات نمایشی در فضای مجازی می‌کنند که از رصد پلیس دور نمانده است که پلیس راهنمایی رانندگی در این خصوص برخوردی جدی خواهد داشت.

وی ادامه داد: طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت‌های سنگین بدون مجوز در شهر تهران آغاز شده و از ابتدای سال تاکنون تعداد ۱۰ دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد مدارک و پلاک توقیف و به پارکینگ دلالت داده شد.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ یادآور شد: با توجه به اینکه این موتورسیکلت‌های سنگین فاقد پلاک و فاقد مجوز هستند و اصولاً تردد آنها در سطح شهر ممنوع است در صورت تردد توسط پلیس توقیف و راهی پارکینگ خواهند شد.

سرهنگ بهرام آبادی از راکبین این وسایل خواست از تردد با موتورهای سنگین بدون مجوز و بدون پلاک خودداری کنند چرا که پلیس در این مورد خاص برخورد جدی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار