تقدیر از معلمان برگزیده گیلانی همزمان با روز معلم

رشت ( پانا) - به مناسبت روز معلم از 7 معلم سرآمد آموزش و پرورش استان گیلان تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از معلمان برگزیده گیلانی همزمان با روز معلم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، همزمان با روز معلم، عصر امروز در ارتباط تصویری با رئیس مجلس شورای اسلامی، در مراسمی از معلمان نمونه کشور از جمله ۷ معلم نمونه گیلان قدردانی شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این ارتباط تصویری با گرامیداشت شهادت استاد مرتضی مطهری اظهار کرد: در دوران 8 سال دفاع مقدس معلمان و دانش آموزان بزرگترین قشری بودند که از کیان ایران و اسلام دفاع کردند.

وی با اشاره به نقش آفرینی اعجاب آور فرهنگیان پس از شیوع کرونا خاطرنشان کرد: با همراهی حوزه های مختلف و به ویژه بخش های زیرساخت، معلمان توانستند با سرعت بالا خلأ بسته شدن مدارس تا حد زیادی جبران کنند.

وی با تأکید بر نقش دانشگاه فرهنگیان در تعلیم و تربیت اظهار کرد: این دانشگاه اساس تربیت انسانی و منشأ همه تحولات است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اذعان به نقش محوری معلمان در سعادت جامعه خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در بودجه 1400 آماده همکاری با دولت در تصویب لایحه رتبه بندی دولت و همچنین ارتقای مقام و منزلت فرهنگیان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در پایان این ارتباط تصویری با اشاره به روند انتخاب معلمان سرآمد اظهار کرد: معلمان با خوداظهاری و با مراجعه به سامانه LTMS و بارگذاری مدارک در این فرآیند شرکت کردند که در نهایت 7 معلم برتر استانی انتخاب شدند.

وی با قدردانی از تلاش معلمان در هنگامه کرونا گفت: معلمان با تلاش طاقت فرسا، استفاده از وسایل شخصی ارتباطی در شبکه شاد و حضور جهادگرانه در صحنه تعلیم و تربیت به صورت مجازی اجازه ندادند مدارس تعطیل شود.

در پایان این مراسم از 7 معلم سرآمد استان خانم ها: صدیقه نجفی، سیده کبری موسوی زاده، صدیقه پورآقایی، ژیلا تیموری، سیده مرضیه میرحیدری، طاهره باقرپور و آزاده شعبانی با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار