حمیدی: معلم همواره نشان داده است که می‌سوزد تا بسازد

تهران (پانا) - به مناسبت آغاز هفته معلم پیامی از سوی مهرزاد حمیدی معاون وزیر آموزش و پرورش صادر شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
حمیدی: معلم همواره نشان داده است که می‌سوزد تا بسازد

به گزارش روابط‌ عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مقام معلم مقام والایی است... مقامی است که خدای تبارک و تعالی از آن تعظیم فرموده است لکن مسئولیت بزرگ دارد، مسئولیت عظیم دارد.» صحیفه امام خمینی (ره)

روز معلم سالروز شهادت استاد علامه مطهری، اسوه و الگوی معلمی در عمر پربرکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، همواره یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته‌ای است که در طول تاریخ این مرز و بوم در عرصه‌ی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته‌اند. آنان که امروز در ایام شیوع بیماری منحوس کرونا با مجاهدت و همت و از خودگذشتگی باز دست از تعلم و آموختن برنداشته و خود را با شرایط جدید وفق دادند و بی‌منت وقف پرورش فرزندان ایران اسلامی کردند چراکه معلم همواره نشان داده که می‌سوزد تا بسازد.

به سهم خود آغاز هفته مقام شامخ و والای معلم و تقارن آن با ماه مبارک و پربرکت رمضان را به تمامی معلمان عزیز، مدیران، معاونان، دبیران، دانش‌آموزان و علی‌الخصوص معلمان تلاشگر درس تربیت‌بدنی و مراقبین سلامت که پاسداران سلامت سرمایه‌های آینده ایران اسلامی در ساحت زیستی و بدنی بوده‌اند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و در این لیالی پربرکت قدر که درهای رفعت، ربوبیت و بخشندگی پروردگار گشوده است سلامتی، سعادت و توفیقات روزافزون ایشان را خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار