شکوهی: هیچ بزرگداشتی بازگو و بازنمای عیار معلمی نیست

تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی به مناسبت روز 12 اردیبهشت، روز معلم پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
شکوهی: هیچ بزرگداشتی بازگو و بازنمای عیار معلمی نیست

متن پیام مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی به مناسبت روز 12 اردیبهشت، روز معلم به شرح زیر است:

«به نام خدا

دوازدهم اردیبهشت، یادآور بزرگواری و عظمت معنوی کسانی است که جان و جهانشان با گوارایی دانش و فضیلت و کمال درآمیخته است. معلمان، این خردورزان و خردآموزان همیشه‌ی تاریخ این سرزمین که واژه واژه ی عشق و رهایی و راستی را در پرنیان مهر و محبت یک حرف و دو حرف بر زبان همه ما نهاده‌اند و نسل در نسل ما را با افق‌های روشن رستگاری و سعادت آشنا کرده‌اند.

دوازده اردیبهشت روز بزرگداشت مقام ارزشمند معلم است. اما به راستی که هیچ بزرگداشتی را یارای بازگویی و بازنمایی عیار معلمی نیست، جز این‌که این روز بهانه‌ای باشد برای یادآوری این جایگاه سترگ به همه‌ی ما و همه‌ی آنان که روزی در کلاس معلمانشان مشق انسانیت کرده‌اند.

این‌جانب با بزرگداشت یاد و خاطره‌ی معلم و استاد شهید مرتضی مطهری و با ادای احترام به خاطره‌ی همه‌ی معلمان تاریخ این سرزمین، روز معلم را به همه‌ی همکاران ارجمند خویش به خصوص مربیان عزیز و مشاوران دلسوز تبریک می‌گویم و از خداوند بزرگ مسئلت دارم که این جانب و همه‌ی آحاد جامعه را در ادای دین خویش به معلمان بزرگ ایران عزیز موفق بدارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار