در جلسه کمیته تخصصی آموزش کمیسیون ملی آیسسکو؛

تیموری: پیشنهادات باید متناسب با شأن ایران به کشورهای مسلمان عرضه شود

تهران (پانا) - جلسه کمیته تخصصی آموزش کمیسیون ملی آیسسکو با حضور میترا تیموری، دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تیموری: پیشنهادات باید متناسب با شأن ایران به کشورهای مسلمان عرضه شود

به گزارش روابط عمومی مدارس خارج از کشور، میترا تیموری، دبیر کل کمیسیون ملی آیسسکو در آغاز جلسه که در تاریخ 7 اردیبهشت 1400 برگزار شد اظهار امیدواری کرد کمیسیون ملی آیسسکو، با حضور ثابت و فعال همه اعضاء کمیته های تخصصی، همانند همیشه بتواند در همه زمینه های علمی، فرهنگی و آموزشی در جهان اسلام بدرخشد.

در این جلسه عبد الکریم صادق دوست، رئیس گروه کمیسیون ملی آیسسکو گزارشی از چهل و یکمین اجلاس شورای اجرایی آیسسکو را که در روزهای 10 و 11 فروردین ماه توسط آیسسکو، به صورت مجازی برگزار شده بود به اعضا ارائه کرد.

در ادامه جلسه، پیشنهادات سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در خصوص گنجاندن نظریه فطرت گرایی توحیدی در برنامه درسی کشورهای اسلامی و نیز معرفی جشنواره بین المللی فیلم رشد به سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی جهان اسلام، آیسسکو، جهت ارائه به کشورهای مسلمان و جلب مشارکت آنان، در قالب دو پیشنهاد، توسط نماینده آن سازمان تبیین شد و سپس مورد تبادل نظر و نقد و بررسی اعضا قرار گرفت.

در پایان این جلسه، میترا تیموری با بیان اینکه لازم است این پیشنهادات به صورت تخصصی و با در نظر گرفتن همه جوانب آن در کمیسیون ملی آیسسکو مطرح شود گفت: برای موفقیت در ثبت این پیشنهادات در آیسسکو باید تلاش کنیم تا آنها را در قالب بسته های فاخر و جذاب، متناسب با شأن جمهوری اسلامی ایران به کشورهای مسلمان عرضه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار