تداوم محدودیت‌ها در باغ رضوان ارومیه

ارومیه (پانا) - رییس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه گفت باغ رضوان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فقط برای تدفین اموات باز است.

کد مطلب: ۱۱۸۰۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تداوم محدودیت‌ها در باغ رضوان ارومیه

به گزارش اداره کل شهرداری ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین امیرعباس عابدینی بیان کرد: با توجه به وضعیت تشدید شیوع کرونا، باغ رضوان طبق مصوبه ستاد کرونا همچنان مسدود است.
به گفته وی مسیر اصلی ورودی باغ رضوان ارومیه با مشارکت ماموران نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی جهت جلوگیری از تجمع در باغ رضوان نظارت و کنترل می شود و سایر مبادی ورودی نیز با خاک ریزی بسته شده است.
رییس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه با بیان اینکه شهروندان به باغ رضوان مراجعه نکنند، عنوان کرد: هر گونه تجمع در باغ رضوان ممنوع است و ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها در راستای پیشگیری از انتقال بیش از پیش ویروس کرونا است.
وی با اعلام اینکه باغ رضوان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فقط برای تدفین اموات باز است، بیان کرد: در صورت وجود فوتی، صرفا اقوام درجه یک و در حدود 25 نفر اجازه ورود به باغ رضوان داده می شود.
رییس سازمان آرامستان شهرداری ارومیه از شهروندان درخواست کرد شهروندان به باغ رضوان مراجعه نکنند و فاتحه خوانی را از راه دور یا به صورت مجازی و از طریق دانلود برنامه نرم افزاری جستجوی متوفیان باغ رضوان ارومیه اجرا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار