علاقمندان در گیلان برای شرکت در جشنواره بین المللی قصه گویی دعوت شدند

رشت –( پانا) - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به برگزاری بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی از سوی کانون پرورش فکری کشور از علاقمندان در این استان برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
علاقمندان در گیلان برای شرکت در جشنواره بین المللی قصه گویی دعوت شدند

به گزارش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، اسفندیار ضیائی با بیان اینکه جشنواره بین المللی قصه گویی برای تمامی مخاطبان در نظر گرفته شده، اظهار کرد: امیدها و آرزوها، شادی ها و غم ها و ایثار و از خودگذشتگی از محورهای موضوعی این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا ۱۵ خرداد ماه امسال فرصت دارند تا برای ثبت نام، ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.kanoonfest.ir مراجعه کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بیان کرد: اجرای زنده قصه گویی توسط دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال، زنان و مردان ۱۸ سال به بالا و مادربزرگ ها و پدربزرگ ها بخش ملی و رقابت قصه گویان برگزیده کشور و قصه گویان حرفه ای سایر کشورها بخش بین المللی این جشنواره است.

وی اضافه کرد: رقابت مدرسان و قصه گویان حرفه ای با جایزه ویژه ۳۰ میلیون تومانی بخش برترین قصه گوی کشور، تولید فیلم ۹۰ ثانیه قصه گویی با تلفن همراه در دو محور من و کرونا و دیروز غرور آفرین، فردای افتخار آفرین بخش قصه زندگی من و قصه گویی و درباره قصه گویی و قصه های بومی و فولکلور بخش پادکست این جشنواره است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه این جشنواره به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد، اظهار کرد: نشست هماهنگی و برنامه ریزی استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امروز سه شنبه با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی و گروه های مردم نهاد فعال در عرصه فرهنگ در رشت برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار