یعقوب نژاد خبر داد

بررسی سازوکار اجرایی فرایند غربالگری دانش‌آ‌‌موزان در معرض مشکلات یادگیری

تهران (پانا) - مشاور آموزشی و توان‌بخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی از برگزاری نشست بررسی سازوکار اجرایی فرایند غربال و مداخله به هنگام دانش‌آموزان در معرض مشکلات یادگیری با حضور معاونان سازمان و مدیران آموزش و سنجش خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بررسی سازوکار اجرایی فرایند غربالگری دانش‌آ‌‌موزان در معرض مشکلات یادگیری

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، ساجد یعقوب نژاد مشاور آموزشی و توان‌بخشی سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی با اعلام این خبر اظهار کرد: تلاش تمام ارکان سازمان عملیاتی سازی غربال و مداخله به هنگام مشکلات یادگیری است و جلسات تخصصی با حضور معاونان و مدیران سازمان به صورت مستمر برگزار می شود.

وی افزود: در آخرین نشست تخصصی ضمن امکان‌سنجی عملیات اجرایی این طرح در دوره پیش از دبستان، فرآیند اجرایی و گام‌های عملیاتی این طرح همچون غربالگری و تنظیم ستون مداخله از ابعاد فنی و تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: غربالگری و مداخله به هنگام برای دانش‌آموزان در معرض خطر مشکلات یادگیری یکی از برنامه‌های نوآورانه سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی بر اساس چرخ‌های تحول‌آفرین سازمان آموزش و پرورش استثنایی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار