مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

تمهید مقدمات احداث مسکن فرهنگیان استان زنجان

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد در یکی از مناسب ترین نقاط شهر زنجان ، مکان احداث مسکن فرهنگیان جانمایی شده و تمهیدات لازم صورت پذیرفته است .

کد مطلب: ۱۱۸۰۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تمهید مقدمات احداث مسکن فرهنگیان استان زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص اقدام ملی احداث مسکن فرهنگیان گفت: با پیگیری های صورت گرفته از طریق مراجع ذیربط و نیز اداره کل راه و شهرسازی توانستیم در یکی از مناسب ترین نقاط شهر زنجان ، مکان احداث مسکن فرهنگیان را جانمایی و تمهیدات لازم را انجام دهیم.

وی تعداد ثبت نام کنندگان مسکن فرهنگیان را 2658 نفر برشمرد و افزود: از این تعداد 563 نفر مورد تایید قرار گرفته که در حال تکمیل اطلاعات لازم قانونی و اداری هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تاکید بر ضرورت حفظ شان و جایگاه معلمان و تامین امکانات رفاهی لازم برای آنان تصریح کرد: احداث مسکن ملی فرهنگیان یکی از اقدامات در خور توجه این اداره کل در بهره مندی فرهنگیان تلاشگر استان از مسکن بود که با رایزنی های مکرر با مسئولین ارشد استان به ثمر رسید و مراحل اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

مظفری همچنین به برگزاری جلسات هماهنگی با اداره کل راه و شهرسازی اشاره کرد و ابراز داشت: آموزش و پرورش استان عزم خود را در تامین مسکن فرهنگیان جزم نموده تا این قشر خدوم و ارزشمند جامعه را از امکانات لازم بهره مند سازد و در این خصوص اداره کل راه و شهرسازی نیز برنامه های خود را ارائه کرده است.

وی افزود: در آستانه هفته معلم بسیار خرسندیم که هم در حوزه احداث مدارس 63 گانه و هم احداث مسکن فرهنگیان خبرهای خوبی را خدمت همکاران عزیز استان عرض کنیم و پیگیر مراحل اجرایی آنها باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار