معاون کل وزارت بهداشت: مردم به هیچ وجه برای واکسیناسیون مراجعه حضوری نداشته باشند

تهران (پانا) - معاون کل وزارت بهداشت در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی «طبیب» با اشاره به اینکه مردم به هیچ وجه مراجعه حضوری نداشته باشند، اظهار کرد که از طریق مراکز بهداشت برای تعیین زمان مراجعه حضوری با افراد تماس گرفته می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۰۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون کل وزارت بهداشت:  مردم به هیچ وجه برای واکسیناسیون مراجعه حضوری نداشته باشند

«ایرج حریرچی» در گفت‌وگو با برنامه «طبیب» با اشاره به اینکه از فردا از تبریز و به طور همزمان در سراسر کشور واکسیناسیون افراد 80 ساله به بالا آغازمی‌شود، عنوان کرد: این افراد گروه یک از فاز دوم واکسیناسیون هستند که ما آدرس و تلفن قریب به اتفاق آنها را داریم.
وی ادامه داد: لذا در خصوص افرادی که به مراکز درمانی مراجعه داشته‌اند ثبت نام لازم نیست اما افرادی که سابقه مراجعه ندارند از هفته آینده شماره تلفنی اعلام شده تا با تماس با آن نسبت به ثبت نام آنها اقدام شود.
معاون کل وزارت بهداشت همچنین یادآور شد: لذا از مردم خواهش می‌کنیم مراجعه حضوری به مراکز و بیمارستان‌ها نداشته باشند، چون واکسیناسیون عمدتا در مراکز درمانی انجام نشده و ورزشگاه‌ها، بیمارستان‌های راه‌اندازی نشده برای این امر تجهیز شده‌اند و تجمع آنها فقط ریسک بالا رفتن خطر را بیشتر می‌کند.
حریرچی در پایان با اشاره به اینکه به ترتیب افراد بالای 75 و 65 سال نیز از طریق سامانه اینترنتی ثبت نام خواهند شد، اظهار کرد: در این طرح نام، نام خانوادگی و شماره تلفن و کدملی افراد دریافت شده و پس از آن زمان مراجعه به آنها اطلاع داده شده و یک هفته و یک روز قبل از واکسیناسیون نیز برای آنها پیام ارسال می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار