مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

زلزله هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های شهرستان دنا خسارت وارد کرده است

یاسوج (پانا) - مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد براساس بررسی‌های کارشناسی، زمین لرزه بهمن ماه پارسال حدود یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های روبنایی و زیربنایی شهرستان دنا خسارت وارد کرده است.

کد مطلب: ۱۱۸۰۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
زلزله  هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های شهرستان دنا خسارت وارد کرده است

به گزارش اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، پژمان نیک اقبالی اظهار کرد: عملیات بازسازی همه جاده‌های شهرستان دنا و به خصوص جاده‌هایگ اطراف شهر سی سخت چه به لحاظ زلزله و چه به لحاظ ترافیک ماشین‌های سنگین در این محدوده همزمان با بازسازی شهر انجام می‌شود.
نیک اقبالی بیان کرد: برای بازسازی اماکن عمومی مثل ساختمان‌های دولتی و اداری برآورد لازم انجام شده و در اختیار مسئولان ذیربط قرار گرفته است و امیدواریم به موقع بتوانند اعتبار لازم را جذب کنند.
وی از اختصاص اعتبار به حوزه بازآفرینی شهری سی سخت هم خبر داد و گفت: ۲۰۵ میلیارد ریال برای شهر سی سخت در نظر گرفته شد که این مبلغ ۳۵ میلیارد ریال برای ساخت یک باب مدرسه، ۲۵ میلیارد ریال برای یک باب کتابخانه، ۴۵ میلیارد ریال برای یک باب یک فرهنگ سرا در شهرسی سخت و۱۰۰ میلیارد ریال هم برای باز سازی معابر این شهر اختصاص داده شده است.
نیک اقبالی گفت: اعتبار لازم برای تصویب طرح جامع و تفصیلی شهر سی سخت در نظر گرفته شده است و به صورت ویژه و خارج از نوبت، طرح جامع و تفصیلی این شهر اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار