جزئیات سقوط یک نفر به داخل چاه

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات فردی که به داخل چاه سقوط کرده بود خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات سقوط یک نفر به داخل چاه

سید جلال ملکی درباره این حادثه به پانا گفت: ساعت ١١:٢٧ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه سقوط در چاه در خیابان ری، خیابان ملا باقری به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه یک منزل مسکونی ویلایی و یک طبقه بود که حدودا ۵٠٠ متر وسعت داشت. در قسمت حیاط یک سرویس بهداشتی وجود داشت که کنار آن چاهی واقع شده بود. کاشی های آن ناحیه به اندازه فضای بسیار کوچکی تخریب شده بود و خانمی ۴٠ ساله از همان فضا به داخل سقوط کرده بود. البته با وجود اینکه دهانه این چاه از عرض بسیار کمی برخوردار بود اما داخل آن عرض بیشتری داشت.

ملکی با بیان اینکه چاه حدود چهار تا پنج متر عمق داشت گفت: آتش نشانان همزمان با ایمن سازی با احتیاط کامل خانم را خارج کردند و وی آسیب دیدگی کمی داشت و برای بررسی شرایط جسمی به اورژانس تحویل داده شد. از شهروندانی که در منازلشان چاه های قدیمی دارند تقاضا می کنیم که این چاه ها را تعیین تکلیف کنند و اگر از آن استفاده ای نمی شود آن را پر کنند. چاه های متروکه به مرور زمان امکان تخریب دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار