گردشگری اردبیل، مدیون بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی است

اردبیل(پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت ما باید به بهترین شکل، شکوه مادی و معنوی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی را به جهانیان ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
گردشگری اردبیل، مدیون بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی است

به گزارش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در جلسه بررسی شرایط تبیین جایگاه میراث جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی گفت: افتخار ایران و آذربایجان، بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی و خط مشی آن بزرگوار است که برآیند آن ایجاد اتحاد و یکپارچگی ملی و مذهبی است.

او با بیان اینکه گردشگری اردبیل در کنار زیبایی های جغرافیایی و طبیعی مدیون بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی است، گفت: ما باید به بهترین شکل شکوه مادی و معنوی این مجموعه را به جهانیان ارائه کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: جایگاه تمدن‌سازی مکتب شیخ صفی چنان ارزشمند است که امنیت و یکپارچگی این مرز بوم را رقم زده است.

فلاحی گفت: تامین امنیت راه‌های ابریشم و ایجاد بستر امن تجارت و سفر در راستای زحمات سلسله صفوی در این دیار است که شایسته است دوستداران و فعالان فرهنگی اهمیت آن را به بهترین شکل ممکن در منطقه تبیین کنند.

او به بیان اهمیت و نقش مهم مدیریت استراتژیک در این مورد پرداخت و گفت: ما به دنبال ایجاد بستر و ساختاری محکم هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار