رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان:

۶۲ صنف متخلف از ابتدای سال در دشتستان پلمب شدند

۸۲ صنف متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

بوشهر(پانا)- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت از فروردین‌ماه تاکنون ۶۲ صنف و اماکن متخلف در شهرستان دشتستان پلمب و ۸۲ صنف و اماکن نیز به تعزیرات حکومتی معرفی‌شده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۸۰۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
۶۲ صنف متخلف از ابتدای سال در دشتستان پلمب شدند

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، ماریا خویش دوست اظهار کرد: در بخش نظارت بر گروه‌های مختلف شغلی نیز از اجرایی شدن محدودیت‌ها بیش از ۳ هزار و ۴۳۷ مورد بازدید توسط بازرسان بهداشت محیط از مشاغل گروه یک که در این ایام فعالیت داشته‌اند، انجام گرفته که ۳۵۰ بازدید توسط گشت‌های مشترک انجام‌شده است.
خویشدوست با بیان اینکه عدم رعایت شیوه‌نامه بهداشتی ما را وادار خواهد کرد که برخی از صنوف را تعطیل کنیم، تصریح کرد: استفاده از ماسک برای کلیه واحدهای صنفی و همان‌طور رعایت کامل دستورالعمل‌های اعلام‌شده از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان می‌بایست در دستور کار اصناف قرار گیرد.
وی همچنین گفت: نظارت‌های بازرسان به صورت انفرادی و یا در قالب گشت‌های مشترک به صورت محسوس و نامحسوس جهت بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان افزایش یافته است.
خویشدوست تأکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط واحدهای صنفی ضروری است و باید مدیران واحدهای صنفی این مهم را مورد توجه ویژه قرار دهند.
وی تصریح کرد: تنها راه برون‌رفت از این بحران، تغییر سبک زندگی مردم (دید و بازدیدهای مجازی، شرکت نکردن در مراسم‌ها و استفاده از ماسک در خارج از منزل) است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان یادآور شد: تمامی اصناف، استفاده از ماسک را همچنان به عنوان مهمترین اقدام برای قطع زنجیره ابتلاء بدانند و مردم نیز این مهم را باید موردتوجه قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار