نخستین جلسه «قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز استان البرز» تشکیل شد

تهران (پانا) - قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز استان البرز به منظور برنامه‌ریزی و اتخاذ راهکارهای مناسب در مدرسه‌سازی و توسعه فضاها و امکانات آموزشی مناطق محروم استان با استفاده از فعالیت گروه‌های جهادی تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نخستین جلسه «قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز استان البرز» تشکیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، نخستین جلسه "قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز استان البرز" با حضور محمد دلاوریان مدیرکل نوسازی مدارس و مهران طیران رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز برگزار شد.

محمد دلاوریان در این جلسه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای محرومیت‌زدایی با بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی، افزود: به منظور تحقق مفاد تفاهم‌نامه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با سازمان بسیج سازندگی کشور در تشکیل "قرارگاه جهادگران مدرسه ساز"، این قرارگاه در البرز با هدف برنامه‌ریزی و اتخاذ راهکارهای مناسب در فعالیت‌های مدرسه‌سازی و بهینه‌سازی فضاهای آموزشی مناطق محروم استان البرز با همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز استان تشکیل جلسه داد.

وی در ادامه با تشکر از همکاری بسیج در کنار خیرین بیان کرد: ورود بسیج سازندگی به حوزه مدرسه سازی علاوه بر توسعه فضاهای آموزشی و تقویت نظام آموزشی، گسترش روحیه جهادی و تربیت جهادی در نسل جوان را دنبال خواهد کرد و قطعا ورود جهادگران به این عرصه آثار و برکات موثری به همراه خواهد داشت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تهیز مدارس البرز همچنین به رعایت اصول مسائل فنی و اجرایی پروزه ها و تاکید بر ایجاد بستر مناسب جهت ارتقای همکاری بیشتر اشاراتی داشت.

طیران رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز در این نشست اظهار داشت: با توجه به سابقه فعالیت بسیج سازندگی در ابعاد مختلف و عرصه‌های محرومیت زدایی، ورود به حوزه فعالیت‌های سازی یکی از عرصه هایی است که بسیج سازندگی خود را موظف به حرکت در این مسیر می داند.

وی ضمن تشکر از تشکیل این جلسه و شروع این حرکت سازنده در استان البرز خاطر نشان کرد: اولویت "قرارگاه جهادگران مدرسه ساز" مناطق محروم استان است که به یاری خدا و مشارکت های خیرین و اداره کل نوسازی مدارس استان در آینده‌ای نزدیک شاهد استقبال جهادگران و گسترش تفکر و روحیه جهادی در حوزه مدرسه سازی خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار