از فعالان‌ سلامت دانش‌آموزی در قرچک تجلیل شد

قرچک(پانا)- فرماندار قرچک در آئین‌ تجلیل از مدافعان‌ سلامت اظهار کرد: مراقبین و مدافعان‌ سلامت موفق‌ترین نمونه مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی را در پیشگیری و مقابله با ویروس‌کرونا به نمایش گذاشتند.

کد مطلب: ۱۱۸۰۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
از فعالان‌ سلامت دانش‌آموزی در قرچک تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قرچک، بهمن‌ خطیبی ادامه داد: در این شرایط‌ سختی که جهان با ویروس‌کرونا درگیر است، همه ملت‌ها سبک‌ جدیدی از زندگی را تجربه می‌کنند، چرا که شرایط‌ جدیدی در جوامع ایجاد شده است و بسیاری از آسیب‌های‌ اجتماعی در جامعه جهش پیدا کرده است؛ این آسیب‌ها و بی‌اخلاقی‌ها شاید مانند ویروس‌ کرونا منجر به کشتار وسیع انسان‌ها نشود، اما به مرور در روح و روان بشر ریشه می‌دواند و تمامی حوزه‌ها را تحت تأثیر منفی قرار می‌دهد که نباید از این امر غافل شد.

فرماندار قرچک ادامه داد: در عرصه‌ مبارزه با بیماری‌ کرونا، مدافعان‌ سلامت با تأسی از رزمندگان دوران دفاع‌ مقدس، در رابطه با حفظ سلامت‌ مردم احساس تکلیف کرده و از آغازین روزهای‌ شیوع‌ ویروس در صف‌ مقدم مبارزه حضور داشته‌اند. امیدوارم با همکاری آحاد مردم بتوانیم مبارزه بهتری در برابر این ویروس داشته تا هرچه زودتر مردم به زندگی‌عادی برگردند.

سپس حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و گرامی‌‌داشت هفته سلامت گفت: درمان حقیقی زندگی بشر در قرآن نهفته است، و دنیا درپی شناخت این کتاب بزرگ درحال پیشروی است.در طی دو سال اخیر به واسطه ویروس کرونا نگاه جدیدی در زندگی مردم بوجود آمده، که آموزش و پرورش نیز تحت تاثیر این تغییر بزرگ قرار گرفته است.

او بیان کرد :باید به بخش‌های مثبت این بیماری نیز توجه کرد، که درس‌های زیادی در این نوع از زندگی است. ما دراین دوران بیشتر قدر‌دان ظرفیت‌ها ونعمت‌ها از جمله سلامتی هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار