معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

آثار دانش‌آموزان منتقد شهرستان‌های استان تهران در جوانه نقد 4

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از چاپ آثار دانش‌آموزان استان در کتاب «جوانه نقد4» خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
آثار دانش‌آموزان منتقد شهرستان‌های استان تهران در جوانه نقد 4

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سیدمجتبی هاشمی با اعلام این خبر گفت: نقد ادبی کاری خلاقانه است که صاحبان اثر در این حوزه می‌بایست علوم ادبی را به خوبی شناخته باشند تا بتوانند در تجزیه و تحلیل آثار از آن استفاده کنند. آشنایی با علم و فنون نقد باعث قضاوت درست در انجام کارها می‌شود.

او افزود: در جشنواره فرهنگی هنری فردا، بخش آفرینش‌های ادبی گرایش نقد ادبی، دوره دوم متوسطه به ترتیب در سطوح اجرای مدرسه، منطقه، استان و کشوری در شش حوزه شعر، داستان، فیلم، آثار دستی و تجسمی، آثار موسیقایی و بازی‌های رایانه‌ای انجام می‌پذیرد.

هاشمی افزود: در سی و هشتمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا تعداد ۲۴۵هزار و ۴۱۱ اثر به دبیرخانه کشوری ارسال شد که پس از بررسی آثار 524 اثر به دبیرخانه کشوری راه یافت و برگزیدگان این آثار به تعداد 176 نفر در فضای مجازی از طریق شبکه دانش‌آموزی شاد و پلتفرم بومی اسکای روم در بخش برخط جشنواره حضور یافتند و 78 نفر موفق به کسب رتبه‌های برتر در مرحله کشوری شدند.

کتاب حاضر دارای 78 اثر دانش‌آموزان راه یافته به مرحله کشوری است که در این میان آثار دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران دیده می‌شود.

نقدداستان:

سعید زعیمی/ نقد داستان جاناتان مرغ دریایی

سیده فرنیا رسولی/ نقد کتاب کوه مرا صدا زد

نقد بازی های رایانه ای:

امیر اردستانی رستمی/ نقد بازی Marvel's Spider-Man

راضیه دلدار زیارت/ نقد بازی 41148

این کتاب به وسیله موسسه انتشاراتی منادی تربیت منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار