رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد؛

لزوم ارائه لایحه ساماندهی و یکپارچه‌سازی مراکز امداد و نجات در شهر تهران

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران نسبت به الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ساماندهی و یکپارچه‌سازی مراکز امداد و نجات در شهر تهران واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
لزوم ارائه لایحه ساماندهی و یکپارچه‌سازی مراکز امداد و نجات در شهر تهران

مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورا گفت: رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا مهم ترین انتظار اعضاء شورا از شهردار محترم و مدیران شهرداری تهران است تا با رعایت و اجرای دقیق و به موقع مصوبات شورا زمینه اداره هر چه بهتر شهر و شهرداری تهران فراهم گردد.

وی افزود: بر همین اساس و به منظور تاکید بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی به‌ عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند 3 ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور،درباره لزوم اجرای به موقع مصوبه شورای اسلامی شهر تهران با عنوان «الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ساماندهی و یکپارچه‌سازی مراکز امداد و نجات در شهر تهران» تذکر می دهم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: بر اساس ماده واحده مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در تاریخ 21 بهمن ماه سال 1393 «به‌ منظور ارتقای زیرساخت‌های لازم و توسعه و توان‌افزایی مراکز امداد و نجات در ارائه خدمات ایمنی به شهروندان، شهرداری تهران موظف است ظرف مدت سه (3) ماه از تاریخ ابلاغ این مصوبه، لایحه «ساماندهی و یکپارچه‌سازی مراکز خدمات امداد و نجات در شهر تهران» را تهیه و به شورای اسلامی شهر تهران ارائه کند».

فراهانی ادامه داد: متاسفانه علی رغم اتمام مهلت مقرر قانونی و گذشت مدت 2 هزار و 193 روز از پایان مهلت مقرر در مصوبه شاهد اقدام و ارائه لایحه از سوی شهرداری تهران نبوده ایم که شایسته است اقدام لازم از سوی شهرداری در اسرع وقت صورت گیرد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با بیان اینکه تکالیف مقرر توسط شورای شهر به منظور ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و در مسیر اصلاح و بهبود مدیریت شهر و شهرداری به تصویب می رسند، افزود: مدیریت شهری می بایست مصوبات شورا را فارغ از دوره تصویب اجرایی و عملیاتی کند بر همین اساس انتظار می رود در اسرع وقت لایحه ساماندهی و یکپارچه‌سازی مراکز امداد و نجات در شهر تهران که نیاز شهر در مسیر ارتقاء و بهبود تاب آوری است تهیه و برای تصویب به شورا ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار