مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

بیش از 98 درصد جمعیت استان در گروه هدف 10 تا 49 سال باسواد هستند

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت نظارت بر کیفیت فعالیت های آموزشی، اولویت اول استان پس از پایان ثبت نام و تشکیل کلاس ها است.

کد مطلب: ۱۱۷۹۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 98 درصد جمعیت استان در گروه هدف 10 تا 49 سال باسواد هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در نخستین جلسه گروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان در سال جاری گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته توسط سازمان نهضت سوادآموزی، 4 / 98 جمعیت گروه سنی هدف (49-10 سال) باسواد هستند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد ریشه کنی بی سوادی در استان باشیم.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به کیفیت بخشی فعالیت های آموزشی در این حوزه اشاره کرد و افزود: با توجه به پوشش کامل حجم ابلاغی دوره های سوادآموزی و شرایط زیست بوم جدید، نظارت بر روند کیفیت فعالیت های آموزشی باید در اولویت قرار گیرد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این نشست گفت: در سال 99، حجم ابلاغی استان در مجموع دوره های سوادآموزی 7 هزار و 200 نفر بود که خوشبختانه با تلاش فعالان این عرصه شاهد تحقق 101 درصدی این حجم بودیم.

وی خاطرنشان کرد: از اول اردیبهشت ماه برنامه تلویزیونی قلم و بیان ویژه سوادآموزان دوره انتقال از شبکه آموزش به عنوان مکمل آموزشی در حال پخش است؛ همچنین در فضای شاد، برنامه پادکستی « رادیو رسا » به ابتکار سازمان سوادآموزی پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار