دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر:

بستری 432 بیمار در بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر /ثبت 10 فوتی جدید

بوشهر(پانا)_ دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت در تاریخ 4 اردیبهشت 1400، 432 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

کد مطلب: ۱۱۷۹۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بستری 432 بیمار در بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان  بوشهر /ثبت 10 فوتی جدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ،سعید کشمیری اظهار کرد : در ۲۴ ساعت گذشته 101 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده که 55 نفر از آنها مثبت قطعی می باشند.
وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته 90 مورد از بستری بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد 64 مورد مثبت قطعی بوده‌اند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متاسفانه امروز 10 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، 4 آقا با 75، 67، 62 و 58 سال سن با سابقه بیماری قلبی عروقی، کلیوی، تنفسی، دیابت و فشار خون و 6 خانم با 82، 75، 58، 75، 52 و 58 سال سن با سابقه بیماری تنفسی، لوپوس، دیابیز، دیابت و فشار خون در استان بوشهر به ثبت رسید.
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه هم‌اکنون 47 مورد در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر 24 مورد از آنها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: از ابتدای شیوع پاندمی کرونا در استان بوشهر تا این تاریخ 4 اردیبهشت 1400، 988 نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 33450 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.
کشمیری افزود: متاسفانه شاهد افزایش فوتی‌ها در روزها اخیر در استان هستیم که این نشان دهنده پایین بودن سطح رعایت پروتکل‌ها و افزایش دورهمی‌ها در سطح استان می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار