۲۰ تبلت به دانش‌آموزان مازندرانی اهدا شد

تهران (پانا) - به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان عباس‌آباد و کمیته امداد امام خمینی (ره) تعداد 20 دستگاه تبلت هوشمند به دانش‌آموزان فاقد ابزارهای هوشمند آموزشی شهرستان عباس‌آباد استان مازندران اهدا شد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
۲۰ تبلت به دانش‌آموزان  مازندرانی اهدا شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، درآیینی با حضور مدیرکل کمیته امداد امام(ره) مازندران و مدیر آموزش و پرورش شهرستان عباس‌آباد که در سالن کنفرانس آموزش و پرورش عباس‌آباد، برگزار شد، تعداد ۲۰دستگاه تبلت به منظور بهره برداری برای دانش‌آموزان فاقد تجهیزات هوشمند آموزشی این شهرستان توزیع شد.

مدیرآموزش و پرورش عباس‌آباد در این مراسم با اشاره به اهمیت تهیه اقلام آموزشی برای دانش‌آموزان فاقد تجهیزات هوشمند آموزشی، تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونا و عدم دسترسی برخی از دانش‌آموزان به ابزارهای آموزشی هوشمند همچون تبلت و گوشی هوشمند، افراد خیّر و برخی از ارگان‌های دولتی استان و شهرستان، زمینه تهیه ابزارهای آموزشی هوشمند را فراهم کردند و این رویکرد همچنان ادامه دارد.

شایان ذکر است تعداد20 تبلت جمعاً به ارزش600 میلیون تومان که با همکاری کمیته امداد امام‌(ره) تهیه شده بود، بین دانش‌آموزان کم برخوردار شهرستان توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار