تمدید مهلت ثبت نام درآزمون ورودی مدارس نمونه دولتی تهران، فرهنگ و دبیرستان البرز تهران

تهران (پانا) - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از تغییر و تمدید مهلت ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی، فرهنگ و دبیرستان ماندگار البرز شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت ثبت نام درآزمون ورودی مدارس نمونه دولتی تهران، فرهنگ و دبیرستان البرز تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مسعود ثقفی در این خصوص اظهار کرد: زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی، فرهنگ و دبیرستان البرز تمدید شده است. آخرین مهلت ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان البرز تا پنجم اردیبهشت و آخرین مهلت ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی که برای دوره دوم متوسطه برگزار می شود تا هفتم اردیبهشت ماه خواهد بود.
وی افزود: ثبت نام در آزمون مدارس فرهنگ نیز از ابتدا تا ششم اردیبهشت فرصت داشت که همچنان ادامه دارد.

به گفته سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران، زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی ۱۸ تیر، آزمون ورودی مدرسه البرز ۲۰ خرداد و آزمون ورودی مدارس فرهنگ ۱۷ تیرماه خواهد بود.

ثقفی در ادامه گفت: در صورتی که ستاد کرونای استان تهران در زمان مربوطه مشکلی نداشته باشد، آزمون ها در تاریخ مشخص شده برگزار خواهد شد، اما اگر شرایط طوری باشد که صلاح دیگری بداند، ممکن است تاریخ برگزاری آزمون ها تغییر کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار