خودسازی، کلیدی ترین گام دانش آموزان کشور است

 تهران(پانا)- جاوید کسوت آرا؛ نایب رئیس کمیسیون علمی و آموزشی مجلس دانش آموزی معتقد است مهم ترین و تأثیر گذار ترین دانش در حال حاضر کشور و جهان ما که اکثریت مردم، به ویژه دانش‌آموزان از آن بی بهره اند سواد رسانه‌ای است.

کد مطلب: ۱۱۷۹۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
خودسازی، کلیدی ترین گام  دانش آموزان کشور است

جاوید کسوت آرا؛ نایب رئیس کمیسیون علمی و آموزشی مجلس دانش آموزی گفت: خودسازی، کلیدی ترین گام برای دانش آموزان کشور عزیزمان ایران است که این گام دچار بحرانی بی‌سابقه از جنس زندگی در فضای مجازی شده است و نیازمند آموزش، یا به عبارتی فرهنگ‌سازی مناسب است.

وی در ادامه افزود: در عصر ارتباطات که تمرکز تمامی افراد مدرن بر روی سواد رسانه‌ای قرار دارد و غریبی با فضای مجازی بی معنا است ما شاهد این امر هستیم که تاثیرگذاری سواد رسانه چه در تفکر آزاد یک دانش آموز چه در تعامل و تربیت یک فرد نونهال تاثیر گذار است.

وی خاطر نشان کرد: شاهد هستیم که افرادی برای سود جویی و منافع شخصی خود و در واقع ترویج یک فرهنگ نادرست از بستر های مجازی استفاده می کنند و ما باید از فعالیت این افراد جلوگیری کنیم.

در پی همین امر با همکاری اعضای مجلس دانش آموزی کشوری جلساتی در بستر فضای مجازی تحت عنوان گفتمان آزاد دانش آموزی را برگزار کردیم و همچنین تلاش برای آموزش اندک سواد رسانه ای به دهه هشتادی ها را پیگیری کردیم تا فضای مناسب برای آموزش و ترویج آگاهی سواد رسانه را فراهم سازیم.

*خبرنگار دانش آموز پانا، مبینا سبزه علی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار