واریز ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک هزینه معیشتی برای مددجویان زلزله‌زده گناوه

تهران (پانا) - نماینده اعزامی رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت سازمان بهزیستی کمک هزینه معیشتی برای یکهزار و ۱۰۰ مددجوی شهرستان گناوه که در سامانه ثبت شده‌اند، واریز کرد که این اعتبار در مجموع ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

کد مطلب: ۱۱۷۹۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
واریز ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک هزینه معیشتی برای مددجویان زلزله‌زده گناوه

به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی، محمدرضا کاظم‌زاده در بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان گناوه از استقرار تیم محب و اورژانس اجتماعی در ساعات اولیه حادثه خبر داد و گفت: میزان خسارات وارده به منازل و اثاثیه منازل مددجویان در حال بررسی است.

نماینده اعزامی رئیس سازمان بهزیستی کشور در اعلام برآوردهای اولیه بهزیستی از خسارات وارده به این مناطق، اعلام کرد: از مجموع ۳۵۰ خانوار خدمت‌گیرنده تحت پوشش در مناطق زلزله‌زده تاکنون ۳۳ خانوار دچار آسیب شده‌اند؛ همچنین ۴ نفر در گناوه و یک نفر در دیلم مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ نفر از مددجویان بهزیستی شهرستان گناوه ناشی از زلزله خسارت دیده‌اند، تصریح کرد: در این راستا سازمان بهزیستی کشور کمک هزینه معیشتی برای یکهزار و ۱۰۰ مددجوی شهرستان گناوه که در سامانه ثبت شده‌اند، واریز کرد که این اعتبار در مجموع ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار