عوامل اجرایی برآوردهای لازم و اولیه خسارت های زلزله گناوه را انجام دادند

بوشهر(پانا)_ معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت باوجود عمیق بودن و شدت ابعاد زلزله ۵.۹ ریشتری شهرستان گناوه صدمات و خسارات برجای مانده آن حداقلی است و عوامل اجرایی برآوردهای لازم و اولیه خسارت ها انجام دادند.

کد مطلب: ۱۱۷۹۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
عوامل اجرایی برآوردهای لازم و اولیه خسارت های زلزله گناوه را انجام دادند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدتقی ایرانی در بازدید از مناطق آسیب دیده از زلزله روستاهای بخش مرکزی گناوه گفت : باتوجه به وضعیت و شرایط کرونایی و وضعیت بیمارستان‌ها ، اتفاق روی داده به یک معجزه شبیه بود که با خسارات سنگینی و صدمات جانی مواجه نیستیم.

وی بیان کرد: از اینکه مردم این منطقه سالم هستند خوشحالیم و خسارت ها جبران و بهتر از گذشته ساخته می‌شود.

ایرانی اظهار کرد : همدلی ، همراهی و همدردی نسبت به جامعه خود باارزش ترین و بهترین رویه ای است که از هم جدا نشویم .

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: رئیس جمهوری و معاون اول رئیس جمهوری در ساعات اولیه وقوع حادثه زلزله با استاندار بوشهر تماس گرفتند و مسایل را رصد کردند.

وی بیان کرد: گزارش کامل خسارت ها پس از برآورد نهایی و جمع بندی به ستاد بحران کشور اعلام خواهد شد.

ایرانی افزود: عوامل اجرایی برآوردهای لازم و اولیه خسارت ها را انجام دادند و پس از گزارش فرماندار، پیگیری های لازم برای جبران به روستائیان اختصاص پیدا می کند.

وی با اشاره به پس لرزهای متعدد در گناوه بیان کرد: پس لرزهای اتفاق افتاده براساس گزارش موسسه ژئوفیزیک تهران خیلی پایین است هرچند مردم باید مراقبت های لازم را مدنظر بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با تقدیر از همه عوامل اجرایی شهرستان گناوه گفت: از خانوارهای کمیته امداد حادثه دیده بازدید صورت گرفت و افراد تحت پوشش و بی سرپرست مورد توجه بیشتر قرار می گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار