‌سلسله نشست های مجازی برنامه تعالی مدیریت مدرسه در منطقه ۱۷

تهران(پانا)- پژوهش سرای امام هادی(ع) منطقه ۱۷ شهر تهران، با همکاری دبیرستان دوره اول متوسطه اشرفی اصفهانی اقدام به برگزاری سلسله نشست های مجازی برنامه تعالی مدرسه کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
‌سلسله نشست های مجازی برنامه تعالی مدیریت مدرسه در منطقه ۱۷

سهراب مولایی؛ معاونت آموزشی منطقه گفت: برنامه تعالی نوعی ساختار مدیریتی است که با تکیه بر اصول و مفاهیم اساسی و توجه به معیارهای اصلی مدیریت کیفیت جامع و سیستم خود ارزیابی موجبات پیشرفت و بهسازی مدرسه را فراهم می سازد.
وی افزود: برنامه تعالی مدیریت مدرسه آموزش و پرورش را به سمت یک سیستم آموزشی مبتنی بر برنامه و عمل، پاسخ گویی بیشتر و توجه به نیاز های جامعه سوق خواهد داد. مولایی ضمن اعلام این خبر افزود: پژوهش سرای امام هادی (ع) بعنوان قطب استانی برنامه تعالی مدیریت مدرسه برنامه های آموزشی ویژه ای برای مدیران مدارس متوسطه دوره اول و دوره دوم منطقه ۱۷ دارد.
ایشان هدف از برگزاری این نشست ها را نهادینه سازی نگاه تعالی بخش در فرآیندهای مدیریتی، ایجاد وفاق سازمانی از طریق توسعه فرهنگ کارگروهی در مدرسه و تقویت مشارکت کارکنان، دانش آموزان و اولیا در امر راهبری و مدیریت مدرسه دانستند.
وی در ادامه افزود: این نشست به مدت ده جلسه در کانال پژوهش سرای امام هادی(ع) در پیام رسان شاد در حال برگزاری است. از دیگر برنامه های این نشست برگزاری مسابقه واهدای جوایز ویژه مدیران و معاونین مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار