حمایت از دانش‌آموزان یتیم در دوشنبه‌های کریمانه 

تهران (پانا) - همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، پویش دوشنبه‌های کریمانه با مدد الهی و کرامت امام حسن مجتبی (ع) به حمایت از دانش‌آموزان یتیم و یا بی بضاعت می‌پردازد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از دانش‌آموزان یتیم  در دوشنبه‌های کریمانه 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، به همت مرکز نیکوکاری (خیریه) دانش آموزی امام حسن مجتبی (ع) وابسته به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان پویش #دوشنبههایکریمانه با مدد الهی و با حمایت از دانش آموزان یتیم و کم بضاعت راه اندازی شد.

این طرح به منظور تحقق فرمایشات نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه مبنی بر گسترش فرهنگ احسان و مواسات و در راستای اجرای طرح حمایت از دانش آموزان بی بضاعت برگزار می شود.

روزها با ما عیار می یابند و نوجوانان ایران زمین قرار است در این طرح دوشنبه ها را به نام خود رقم بزنند و با کمک به همکلاسی های خود به این احسان بپیوندند. هر دانش آموز می تواند با کمک های کوچک و جمع آوری پول تو جیبی های خود کمک های زیادی به همکلاسی های خود کند.

دانش آموزان در این طرح علاوه بر شناسایی دانش آموزان بی بضاعت و اطلاع به این مرکز نیکوکاری می توانند با کمک های هر چند کوچک خود کارهای بزرگی را رقم زنند این طرح نه تنها حمایت های تحصیلی را به دانش آموزان بی بضاعت خواهد داشت بلکه به تامین بسته های معیشتی برای کمک به خانواده های کم بضاعت دانش آموزان در سراسر کشور خواهد پرداخت .

لازم به ذکر است علاقه مندان جهت مشارکت در این پویش می توانند از همین دوشبه کمک های کریمانه خود را به حساب مرکز نیکوکاری دانش آموزی امام حسن مجتبی (ع) به حساب 6037997950218165 ارسال نمایند و با نشاندن گل لبخند بر لبان دانش آموزان یتیم و محروم در خوان کرم این امام همام شریک شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار