پروژه‌های جدید شهر پرند امروز افتتاح می‌شود 

تهران (پانا) - امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ۹ پروژه شهر جدید پرند با اعتباری بالغ بر ۱۴۱ میلیاردتومان افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۸۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
پروژه‌های جدید شهر پرند امروز افتتاح می‌شود 

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، امروز ۳۰ فروردین با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، حبیب الله طاهرخانی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و مسئولان شهر جدید پرند، برخی از پروژه‌های شرکت عمران با اعتباری بالغ بر ۱۴۱۲ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

به گفته وطن خواهی مدیرعامل شهر جدید پرند پل روگذر شهرک صنعتی پرند با ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه در جنوب فاز یک ورودی شهرک صنعتی، ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی دو آشیانه با ۲۰ میلیاردریال هزینه در جنوب فاز ۶، چهار پروژه زیربنایی به ارزش ۷۲۰ میلیارد ریال، بخشی از افتتاح‌های امروز است.

همچنین افتتاح فاز دوم بوستان بزرگ مشاهیر با هزینه ۴۱۰ میلیارد ریال در جنوب فاز ۴ و ساختمان کلانتری با ۳۲ میلیارد ریال هزینه در شمال فاز ۵ و ساختمان اداری و محوطه آرامستان با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در جنوب جاده ساوه و غرب فاز یک صنعتی از دیگر پروژه‌هایی است که با تلاش شرکت عمران شهرهای جدید و با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار