برگزاری جلسه قرآن مجید در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس کاشمر

کاشمر( پانا)-جلسه قرائت قرآن مجید درزیارتگاه شهید آیت الله مدرس کاشمر با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور قاریان ‏ممتاز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه قرآن  مجید در زیارتگاه  شهید آیت الله مدرس کاشمر

جلسه قرائت قرآن مجید با حضور محدود علاقمندان درمحل سالن اصلی زیارتگاه شهید آیت الله مدرس کاشمر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در حالی که قاریان و اساتید مطرح شهرستان مجریان برنامه بودند برگزار شد.

محمد شیرین از قاریان این جلسه در گفتگو با با خبرنگار پانا گفت: امسال از پارسال خیلی بهتر است، با اینکه امسال استقبال زیادی از این جلسه نشد اما به هر حال خوشحالم که حداقل جلسه بارعایت سخت پروتکل های بهداشتی ودر مکان بزرگ برگزار شد، البته مردم خود هم رعایت می‌کنند.

حمید رضا ناظمی استاد قرآن نیز گفت:با اینکه روزه هستیم اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا وقت مردم عزیز گرفته نشود و بتوانند ضمن حضور در جلسه و شنیدن اوای قران سریع تر به خانه هایشان برگردند و توصیه من به مردم این است که تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا بهانه ای به دست مخالفان و معاندان ندهند.

وی افزود: من خیلی خوشحال هستم که امسال در خدمت مردم هستم همانطور که میدانید سال گذشته از ترتیل قرآن محروم بودیم ولی به لطف خدا و همت مردم امسال مجوز برگزاری جلسه اخذ شد و درخواست من از کسانی که واقعا دوستدار جلسات مذهبی هستند این است که تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا انشاالله بتوانیم این ویروس را شکست بدهیم تا سال آینده با شکوه بیشتری بتوانیم این جلسه را برگزار کنیم.

ابوالفضل یحیی پور ترشیزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار