رفع مشکلات و تسهیل‌سازی چرخه تولید در شهرستان قدس

شهرقدس‌(پانا)- فرماندار قدس با اشاره به اجتماع‌محور بودن اشتغال‌زایی عنوان کرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان درصدد رفع مشکلات و تسهیل‌سازی چرخه تولید است.

کد مطلب: ۱۱۷۷۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
رفع مشکلات و تسهیل‌سازی چرخه تولید در شهرستان قدس

لیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس طی بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از واحد‌های تولیدی شهرستان بیان کرد: با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ تحت عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدائی‌ها، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان درصدد رفع مشکلات و تسهیل‌سازی چرخه تولید است.

او در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای رفع موانع تولید افزود: در سال جدید شاهد افزایش ظرفیت‌های قانونی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بوده‌ایم که این قضیه زمینه‌ساز تحقق شعار سال را فراهم و رفع مشکلاتی مانند مالیات، بیمه و دیگر موارد را در‌بر خواهد داشت.

فرماندار شهرستان قدس با تاکید بر اجتماع‌محور بودن اشتغال‌زایی گفت: از برنامه‌های مهم مجموعه فرمانداری همکاری با بنیاد برکت در راستای بهبود و ارتقای توانمندی اقتصادی و کارآفرینی افراد، راه اندازی کلینیک تخصصی واحدهای تولیدی و دیگر موارد است.

واثقی پیرامون هدف ستاد تسهیلات تصریح کرد: از اهداف ستاد تسهیلات می‌توان به رفع مشکلات اداری اشاره کرد و امید است، توسعه‌ کارآفرینی و دیگر موارد را داشته باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان قدس عنوان کرد: با بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های بالقوه و بالفعل کارآفرینان و دیگر ظرفیت‌ها قصد بر ایجاد فرصت‌های برابر را در این شهرستان داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار