برگزاری دوره آموزش مجازی خبرنگاری ویژه دانش آموزان شهرستانها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج (پانا) -مسئول خبرگزاری پانا در استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین دوره آموزش مجازی خبرنگاری ویژه دانش آموزان شهرستانها و مناطق استان خبر داد .

کد مطلب: ۱۱۷۷۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزش مجازی خبرنگاری ویژه دانش آموزان شهرستانها و مناطق  کهگیلویه و بویراحمد

صمد احسانی کشف و شناسایی دانش آموزان مستعد عرصه خبرنگاری را از اهداف این دوره بیان کرد و گفت: در این دوره دانش‌آموزان پسر و دختر به تفکیک هر کدام در سه روز متوالی مباحث خبرنویسی، اصول مصاحبه و گزارش‌نویسی را با تدریس 3 نفر از اساتید برگزیده خبرگزاری پانا فراخواهند گرفت.

مسئول خبرگزاری پانا در استان با بیان اینکه این دوره آموزشی را از طریق ویدئو کنفراس و در فضای مجازی (شبکه شاد) برگزار می کنیم، اظهار کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا و اینکه وضعیت استان در تمامی شهرستانها و مناطق قرمز است، امکان برگزاری دوره به شکل حضوری فراهم نیست.

وی با اشاره به تعداد دانش آموزانی که می توانند در این دوره شرکت کنند، گفت: سهمیه ابلاغی به استان 78 نفر است که بر اساس تقسیم بندی صورت گرفته هر شهرستان و منطقه باید 3 نفر دانش آموز پسر و 3 نفر دانش آموز دختر را جهت شرکت در دوره معرفی کنند.

احسانی در مورد شرایط لازم برای حضور در دوره اظهار کرد: دانش آموز متوسطه اول و پایه دهم متوسطه دوم، خبرنگار دانش آموز عضو تشکیلات پیشتازان و دانش آموزانی که دارای مهارت مجری گری، فن بیان و عکاسی هستند می توانند در دوره شرکت کنند.

مسئول خبرگزاری پانا در استان، زمان برگزاری این دوره آموزشی را هفته آخر فروردین ماه و هفته اول اردیبهشت 1400 اعلام کرد و گفت: در پایان دوره برای شرکت کنندگان گواهی دوره و کارت معتبر خبرنگاری صادر می گردد.

احسانی رسالت اصلی خبرگزاری پانا را پرورش و تربیت نسل رسانه‌ای کشور بیان کرد و افزود: در همین راستا خبرگزاری پانا با همکاری سازمان دانش آموزی استان در طول سال دوره های مختلف آموزش خبرنگاری را برای دانش آموزان و فرهنگیان علاقمند برگزار می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار