برگزاری وبینار تخصصی با شرکت 1100 نفر از مدیران مدارس ابتدایی و راهبران آموزشی و تربیتی اردبیل

اردبیل(پانا) - وبیناری با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و با شرکت گسترده مدیران ابتدایی و راهبران آموزشی و تربیتی اردبیل در بستر شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری وبینار تخصصی با شرکت 1100 نفر از مدیران مدارس ابتدایی و راهبران آموزشی و تربیتی اردبیل

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، در این وبینار تخصصی که با شرکت 1100 نفر از مدیران مدارس ابتدایی و راهبران آموزشی و تربیتی برگزار شد، احمدناصری ،مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تشکر از استقبال گسترده همکاران، تهیه اطلس یادگیری در دو بخش پوشش دانش آموزان و اطلس دسترسی آموزشی را مورد تاکید قرار داد.

او اظهار کرد: 88 درصد دانش آموزان استان از امکانات شبکه شاد بهره مند بوده و 12 درصد دیگر از سایر روش های آموزشی استفاده می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به لایحه رتبه بندی معلمان، تصریح کرد: خوشبختانه این لایحه در هیات دولت به تصویب رسیده و در دستور کار مجلس قرار دارد و مطمئنا در مجلس هم با نگاه مثبتی که به مسائل آموزش و پرورش وجود دارد، مسیر تصویب طی خواهد شد و با در نظر گرفتن بودجه در سال 1400 برای این امر از نظر اعتبار هم مشکلی نخواهیم داشت.

نرگس غفاریان، معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان نیز به تشریح اولویت ها، طرح ها و برنامه های حوزه ابتدایی در چهار محور: اجرایی شدن سند تحول بنیادین و برنامه تدبیر، پایش یادگیری و اطمینان از کیفیت آموزش دانش آموزان، شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل و ارتقای توانمندی های معلمان پرداخت و از زحمات صادقانه و کارنامه درخشان خانواده بزرگ آموزش ابتدایی قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار