استاندار بوشهر اعلام کرد:

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی ویژه ادارات استان بوشهر

بوشهر(پانا) - استاندار بوشهر با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی گفت کارمندانی که محل سکونت آنان خارج از مرکز شهرستان‌های استان بوشهر است از روز شنبه ۲۸ فروردین ورودشان به ادارات ممنوع است.

کد مطلب: ۱۱۷۷۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی ویژه ادارات استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، استاندار بوشهر با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی گفت: کارمندانی که محل سکونت آنان خارج از مرکز شهرستان‌های استان بوشهر است از روز شنبه ۲۸ فروردین ورودشان به ادارات ممنوع است.
عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست مدیریت درمان کرونا استان بوشهر با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: اکنون در وضعیت بحرانی مقابله با بیماری کرونا قرار داریم.
رئیس ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با تأکید بر همکاری همه مسئولان بیمارستان‌های استان بوشهر برای پذیرش بیماران کرونایی افزود: باید در این بحران همه دست به دست کمک کنند تا مشکلات این حوزه برطرف شود.
وی تصریح کرد: باید از همه امکانات و ظرفیت‌ها در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا استفاده شود، چرا که امروز در جنگ مقابله با ویروس کرونا قرار داریم.
گراوند با بیان اینکه در حوزه سلامتی نباید از هیچ کوششی فروگذاری شود، افزود: هدف اصلی باید جلوگیری از تولید بیماری باشد که با تشدید محدودیت‌ها و جلوگیری از فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در کلیه شهرستان‌های استان و جلوگیری از تجمعات و هر گونه جشن و مراسم در روزهای آینده ما از ورودی بیمارستان‌ها بکاهیم، ولی تا آن زمان و با توجه به سیر صعودی بیماری تمام امکانات استان برای پذیرش بیماران نیازمند به بستری بسیج است و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.
استاندار بوشهر با تأکید بر افزایش تخت‌های بستری بیمارستان‌ها برای پذیرش بیماران کرونایی اظهار کرد: بیمارستان تأمین اجتماعی بوشهر موظف است ۴۰ تخت به ظرفیت بستری‌های درمانی برای پذیرش بیماران کرونایی بیافزاید.
گراوند با تأکید بر همکاری بیشتر بیمارستان پایگاه هوایی بوشهر برای پذیرش بیماران بستری کرونایی افزود: نیروی هوایی بوشهر باید ۶۰ تخت با تجهیزات کامل به بخش کرونایی اختصاص دهد و درمان این بیماران در اولویت قرار دهد.
وی بابیان اینکه بیمارستان صنعت نفت شهرستان جم و تأمین اجتماعی عسلویه در پذیرش بیماران کرونایی خدمات قابل‌توجهی ارائه می‌کنند تصریح کرد: مرکز درمانی پایگاه دریایی بوشهر در تأمین نیروهای درمانی و پرستار بخش کرونایی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همکاری کند.
استاندار بوشهر، با تأکید بر آماده سازی بیمارستان‌های صحرایی با تجهیزات کامل درمانی افزود: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و ستاد بحران استان بوشهر موظف هستند ۲ بیمارستان صحرایی برای راه‌اندازی آماده کنند.
گراوند، تأمین تجهیزات سردکننده بیمارستان‌های صحرایی و بیمارستان بخش خصوصی از سوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: شیب صعودی بیماران بستری در بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر سبب افزایش نگرانی‌ها شده و روند خطرناکی برای استان بوشهر رقم زده است.
وی، بابیان اینکه اکنون بالای ۴۰۰ بیمار در بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند خاطرنشان کرد: همه بیمارستان‌های استان بوشهر موظف هستند با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همکاری کنند تا ۱۰ روز آینده از شرایط بحرانی خارج شویم.
استاندار بوشهر با تأکید بر این نکته که در برابر سلامتی مردم موظف هستیم گفت: باید از همه ظرفیت‌های درمانی و اعمال محدودیت‌ها برای کنترل بیماری کرونا استفاده شود.
گراوند از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در شهر بوشهر خبر داد و تأکید کرد: با توجه به افزایشی شدن شیب بستری‌ها و مبتلایان به کرونا از روز شنبه ۲۸ فروردین به مدت یک هفته ورود کارکنان ادارات غیر ساکن به مرکز شهرستان‌های استان ممنوع است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه کلیه ادارات استان بوشهر موظف هستند از ۲۸ فروردین حداکثر با یک‌سوم کارکنان ساکن فعالیت کنند افزود: کلیه جلسات، بازدیدها، مراسم و مأموریت‌های کارکنان به مرکز استان بوشهر و شهرستان‌ها لغو است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار