معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد

آغازمرحله استانی سی ونهمین دوره مسابقات قرآن، عترت ونمازدانش‌آموزان شهرتهران

تهران(پانا)- مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش پرورش از قدیمی ترین مسابقات قرآنی کشور است که سال های متمادی در مراحل مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار شده است.

کد مطلب: ۱۱۷۷۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آغازمرحله استانی سی ونهمین دوره مسابقات قرآن، عترت ونمازدانش‌آموزان شهرتهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرتهران، مجتبی ولی پوری؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران اظهارکرد: سومین مرحله مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزی در سطح استانی در حال برگزاری است.
وی افزود: مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش پرورش از قدیمی ترین مسابقات قرآنی کشور است که سال های متمادی در مراحل مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار شده است.
ولی پوری ادامه داد: امسال به علت بیماری کرونا ویروس نمی توانستیم مسابقات را به صورت حضوری برگزار کنیم و مرحله استانی این مسابقات را به صورت مجازی و برخط برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: مناطق شهر تهران پس از انتخاب نفرات برتر هر منطقه آثار آنها را از طریق ارسال فایل به دبیرخانه مسابقات ارائه می دهندکه پس از داوری اولیه و همچنین برگزاری مسابقات کتبی غیرحضوری، نفرات برتر به اجرای زنده و آنلاین در حضور داوران خواهند پرداخت.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران همچنین گفت: این مسابقات بدون تغییر نسبت به سال های گذشته در رشته های: حفظ قرآن کریم، قرائت قرآن کریم، اذان و اقامه، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر، احکام، انشاء نماز و مداحی است که در ۱۴ رشته برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است این مسابقات در دو بخش فرهنگیان و دانش آموزان و با تفکیک جنسیت همانند سنوات گذشته برگزار می شود. که مسابقات فرهنگیان در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ و باهمکاری منطقه ۱۱ برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار