مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران :

برای هر تصمیمی همراهی مردم شرط لازم است

تهران (پانا) - اولین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 1400 با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن اجتماعات شهید مجید عرب استانداری تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برای هر تصمیمی همراهی مردم شرط لازم است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران محمد صیدلو در این نشست گفت: امیدواریم پیک چهارم کرونا به خوبی مدیریت شود و شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که به یاری خدا بتوانیم از اول مهرماه سال آینده کار تعلیم و تربیت را در مدارس به صورت حضوری انجام دهیم.

او تأکید کرد: برای هر تصمیمی همراهی مردم شرط لازم است. برای هر تصمیمی که می‌گیریم و هر کاری که انجام می‌دهیم اولین ملاحظاتی که باید در نظر بگیریم این است که سلامت همکاران و دانش‌آموزان که امانت‌هایی در دستان ما هستند مد نظر قرار بگیرد.

صیدلو پیرامون مصوبات اولین شورای آموزش و پرورش استان در سال 1400 اظهار کرد: در این نشست دو موضوع مربوط به مسائل مالی آموزش و پرورش مورد بررسی و تصویب قرار گرفت. موضوع اول دریافت مجوز برای فروش اموال غیر منقول بود که در قالب هبه به آموزش و پرورش واگذار شده تا از مزایا و منافع فروش املاک مورد نظر مدرسه ساخته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: در برخی از این موارد مشخص شده که کجا و چه تعداد مدرسه ساخته شود و موضوع دوم اختصاص ۳ درصد از عوارض ماده ۱۰۰ به آموزش و پرورش در استان تهران بود که هر دو مورد به تصویب رسید.

در این نشست روسای مناطق آموزش و پرورش عضو شورا از طریق ویدئو کنفرانس در جلسه حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار