در ماه مبارک رمضان؛

انجام بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی در شهرستان تلفیقی تایباد

تایباد(پانا)- رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه دینی، فرهنگی و تلفیقی در ماه رمضان در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
انجام بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی در شهرستان تلفیقی تایباد

حجت الاسلام علی اصغر علیپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد، در نشست خبری گفت: برنامه های ماه رمضان امسال، با یک تحول در این شهرستان تلفیقی رو‌به‌رو است که استفاده از رسانه ها و فضای مجازی مهم ترین بخش آن هستند‌.

وی افزود: یکی از این تحولات این است که علمای دین و مبلغین در هر محله و روستا به حل برخی مشکلات آن منطقه بپردازند که این خود باعث تزریق امید در مردم و حل بسیاری از مشکلات در سطح کلان می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد ادامه داد: تکریم افراد خوب و محبوب در محلات از دیگر برنامه ها در ایام ماه رمضان است و به وسیله آن انسان های خوب در جامعه شناخته می شوند.

حجت الاسلام علیپور بیان کرد: پایگاه های تخصصی تفسیر در مساجد تشیع و تسنن شهرستان فعال خواهند شد تا ائمه جمعه پاسخگوی سوالات مردم باشند.

وی در خصوص برنامه های جایگزین راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: برگزاری همایش با حضور افراد شاخص در سطح ملی، با محوریت مقاومت و فلسطین در دستور کار قرار دارد که اهمیت آن موقعیت مرزی و تلفیقی تایباد است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد تاکید کرد: تمامی برنامه های ایام ماه مبارک رمضان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام خواهد شد تا سلامتی مردم مورد تهدید قرار نگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار