فرماندار اسلامشهر:

همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در روند احداث واحدهای طرح ملی مسکن

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر اعلام کرد از وزیر راه و شهرسازی درخواست شده تا پرونده‌های مربوط به شهرداری شهرستان اسلامشهر که در دبیرخانه کمیسیون عالی معماری و شهرسازی معطل مانده است تعیین تکلیف شود.

کد مطلب: ۱۱۷۷۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در روند احداث واحدهای طرح ملی مسکن

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در آئین کلنگ زنی پروژه 1000واحدی یاس سپید منطقه اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در روند احداث واحدهای طرح ملی مسکن که به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده همکاری لازم را خواهند داشت.

او در ادامه با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور به شهرستان اسلامشهر افزود: در این سفر گزارشی از برخی پروژه‌های مهم و زیرساختی اسلامشهر ارائه شد و دکتر جهانگیری نیز پی نوشت‌هایی را به وزارتخانه‌های مربوطه از جمله وزارت راه و شهرسازی جهت حمایت و پشتیبانی از این پروژه ‎ها صادر کرد.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه اتصال اسلامشهر به خط 3 متروی تهران، کمربندی شمالی شهر اسلامشهر و کمربندی جنوبی شهرستان از جمله پروژه‌های مهم شهرستان محسوب می‌شوند، بیان کرد: تکمیل شدن این سه پروژه عظیم و با اهمیت تحولات چشمگیری را در عرصه حمل و نقل عمومی و کاهش ترافیک محورهای مواصلاتی شهرستان به همراه خواهد داشت.

در آئین کلنگ زنی پروژه هزار واحدی یاس سپید که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث خواهد شد و آغاز عملیات اجرایی احداث 800 واحد طرح ملی مسکن،علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن کشور،عبدالرضا چراغعلی معاون امور هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و سایر مسئولان استانی و شهرستان نیز حضور داشتند.

خبرنگار دانش‌آموز: محدثه صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار