معاون سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد:

طرح نظارت نوروزی تا پایان ماه رمضان ادامه دارد

تهران (پانا) - به گفته معاون سازمان تعزیرات حکومتی گران فروشی روغن و عرضه و فروش کالای تحمیلی همراه آن از تخلفات عمده بوده است، اعلام کرد طرح نظارت نوروزی تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح نظارت نوروزی تا پایان ماه رمضان ادامه دارد

به گزارش صدا و سیما، معاون سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در ابتدای اجرای طرح ویژه نوروزی این سازمان؛ تخلفات گران فروشی به ویژه در مرغ قطعه بندی شده، قابل توجه بود، اما با تغییر قیمت مرغ و عرضه کافی آن؛ خوشبختانه شاهد کاهش تخلفات بودیم.

محمدعلی اسفنانی، گران فروشی روغن و عرضه و فروش کالای تحمیلی همراه آن را از تخلفات عمده برشمرد و افزود: متأسفانه در بخش نظارت درون سازمانی اتحادیه‌ها بر زیرمجموعه‌های خود، شاهد کم لطفی هستیم.

وی اضافه کرد: در قانون نظام صنفی مصوب سال ۱۳۹۲ به اتحادیه‌ها اختیاراتی داده شد از جمله این که بتوانند پروانه صادر کنند، اما دستشان در موضوع تصمیم گیری درباره تخلفات زیرمجموعه هایشان؛ مقداری بسته است و لازم است قانون در این زمینه اصلاح شود.

اسفنانی گفت: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان؛ طرح ویژه نوروزی را تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهیم داد.

وی افزود: امسال توانستیم از ظرفیت بسیج در نظارت استفاده کنیم و گشت‌ها را در مقایسه با پارسال، دو برابر کردیم.

اسفنانی با بیان اینکه سعی کردیم شعب تعزیراتی را در میادین بزرگ مستقر کنیم، اضافه کرد: مردم می‌توانند هر گونه گران فروشی و تخلف را به سامانه ۱۳۵ و واحد‌های مستقر اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار