افتتاح ۴پروژه ورزشی درقرچک

قرچک (پانا)- امروز دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ درشهرستان قرچک افتتاح ۴ پروژه ورزشی با حضور مسئولین استانی ومنطقه‌ای انجام پذیرفت.

کد مطلب: ۱۱۷۷۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، رضا داورزنی مدیرآموزش و پرورش شهرستان قرچک صبح امروز در مراسم افتتاح ۴ پروژه ورزشی در شهرستان اظهار کرد: در راستای تقویت زیرساخت‌های ورزشی، پروژه‌هایی در مدارس افتتاح که باعث ایجاد شادی، نشاط، شاداب سازی و توانمندسازی اماکن آموزشی می‌شود.

وی گفت: اعتبارات این پروژه‌های ورزشی از محل اعتبارات استانی همچنین داخلی شهرستان تأمین شده که با حضور مسؤولان کشوری و استانی به بهره‌برداری ‌‌رسید.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: امروز مدرسه پویا شاهد ریحانه النبی(س)، مدرسه پویا شهیده سمیه و نجمه، زمین چمن مصنوعی دبیرستان شهید رجایی و البرز همچنین استخر ورزشی سر پوشیده شهید فرزانگان که از سال ۹۵ غیرقابل استفاده بود، با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال افتتاح ‌می شوند.

داورزنی تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‌های ورزشی در حوزه آموزش و پرورش، سرانه‌های ورزشی شهرستان نسبت به گذشته وضعیت مطلوب‌تری خواهد داشت.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: از مسؤولان شهرستانی و استانی می‌خواهیم تا حمایت دوچندان از آموزش و پرورش داشته باشند، چرا که در روستاهای محمدآباد، ولی‌آبادو داودآباد در حوزه زیر ساخت‌های ورزشی ضعیف هستیم و فضای ورزشی نداریم تا دانش آموزان از این فضاها استفاده کنند.

داورزنی در پایان گفت: تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم در حوزه ورزش در مدارس اقدامات مطلوبی انجام دهیم که این پروژه‌ها در آینده بسیار نزدیک ادامه‌دار خواهدبود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار