پیدا شدن کودک زنجانی مفقودی توسط امدادگران هلال احمر

زنجان (پانا) - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد امدادگران و نجاتگران هلال احمر زنجان توانستند پس از ساعت ها تلاش کودک هشت ساله را پیدا کرده و به آغوش خانواده بازگردانند.

کد مطلب: ۱۱۷۷۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پیدا شدن کودک زنجانی مفقودی توسط امدادگران هلال احمر

به گزارش سازمان جمعیت هلال احمر استان زنجان، غفور آقاجانلو افزود: در ساعت ۲۴:۵۰ دقیقه بامداد امروز تماسی مبنی بر مفقودی پسر بچه ای هشت ساله در روستای قره تپه شهرستان زنجان با مرکز EOC جمعیت هلال احمر استان برقرار شد.
وی تاکید کرد: بلافاصله تیم آنست(سگ های جست و جو) استان زنجان متشکل از 2 تیم هر تیم یک مربی و یک قلاده سگ و اکیپ سه نفره از پایگاه امداد و نجات جاده ای در محل حادثه حضور یافتند و عملیات جست و جو برای یافتن این کودک آغاز شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خوشبختانه با تلاش نیروهای هلال احمر محمد اورجیلو کودک هشت ساله پس از ساعت‌ها تلاش در ساعت 3 بامداد در نزدیکی محل سکونت و در روستای قره تپه پیدا و به خانواده وی تحویل داده شد.
آقاجانلو به عملیات دوم امداد و نجات تیم کوهستان هلال احمر در جاده زنجان - طارم استان اشاره کرد و ادامه داد: در این عملیات نیز تیم پنج نفره امداد و نجات کوهستان توانستند پیرمرد 62 ساله ای را که بر اثر واژگونی خودروی سواری به دره سقوط کرده بود پس از 2 ساعت و نیم تلاش بی وقفه نجات دهند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این پیرمرد نیز در دره روستای گمان در کیلومتر 34 جاده تهم - چورزق سقوط کرده بود.
آقاجانو اضافه کرد: پای راست این پیرمرد بر اثر سقوط شکسته و دست راست وی نیز آسیب دیده بود.
وی از همه هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در هر حادثه‌ای به صورت شبانه روزی با شماره 112 ندای امداد جمعیت هلال احمر در سطح استان زنجان برای امداد و نجات تماس برقرار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار