معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

ضرورت پویایی و مشارکت کمیته‌های تخصصی کارگروه توسعه مدیریت

تهران (پانا) - اولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت به ریاست معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سال 1400 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت پویایی و مشارکت کمیته‌های تخصصی کارگروه توسعه مدیریت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو ضمن تبریک سال نو ، و اشاره به نام‌گذاری این سال به نام تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها توسط مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) ابراز امیدواری کرد بتوانیم در آموزش و پرورش اقدامات مفیدی در خصوص تدوین برنامه های آموزشی و فرهنگ سازی و پرورش نیروی انسانی مولد جامعه انجام دهیم.

او با بیان اهمیت کارگروه توسعه مدیریت و تاثیر آن در تمامی برنامه‌ها، بر ضرورت توجه بیشتر و پویایی و مشارکت کمیته‌های تخصصی شش گانه در جهت ارتقاء کیفیت و کمیت آموزش و پرورش تاکید کرد.

بهارلو با اشاره به فعالیتهای انجام شده در فرآیند شناسایی جلوه‌های ویژه معلمی طی اسفند99 و فروردین 1400 توسط معاونت آموزش نیروی انسانی، تصریح کرد: در این فرآیند به طور خاص فقط معلمان مورد ارزیابی و انتخاب قرار گرفتند، از این رو با توجه به نقش حمایتی و اقدامات موثر مدیران و کادر اجرایی، شاخصهای ارزیابی ویژه مدیران و کادر اجرایی جهت شناسایی تجارب برتر مدیریتی حائر اهمیت است.

ممنوعیت انتشار کلیه آثار مکتوب و در صورت لزوم هماهنگی با کمیته چاپ، تبیین برنامه‌های هفته سلامت (اول لغایت هفتم اردیبهشت) از موضوعات مهم مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار