معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

درخشش دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی و دبیر کمیته همکاری حوزه های علمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از درخشش دانش‌آموزان شهرستانهای استان تهران در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی گفت: بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز در استان یزد با حضور مقام عالی وزارت و پیام حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد.

او گفت: هیئت داوران پس از بررسی 18 هزرا و 500 اثر ارسالی از سراسر کشور در پایان 120 اثر را شایسته تقدیر اعلام نموده که در این میان دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران با کسب ده رتبه برتر خوش درخشیدند.

هاشمی با اشاره به آسیب‌هایی کرونا به فعالیت های حضوری در مدارس گفت: برنامه‌ریزی مناسب جهت حرکت در مسیر برگزاری جشن عبادت مجازی، گلبانگ انقلاب، آزمون سراسری آنلاین احکام، پویش من نماز را دوست دارم، پیش اجلاسیه‌های نماز در مناطق، تولیدات فاخر استودیویی در حوزه قرآن، عترت و نماز، مسابقات مدرسه، منطقه و استانی گوشه‌ای از فعالیت‌های معاونت پرورشی و فرهنگی استان در این ایام است.

وی تولید محتوای مناسب مذهبی و توانمندسازی همکاران با حضور هیئت اندیشه ورز جهت ماه مبارک رمضان و پایگاه های تابستانی را از مهمترین برنامه های پیش روی این معاونت عنوان کرد.

اسامی دانش‌آموزان حائز مقام برتر شهرستان‌های استان تهران به شرح ذیل است؛

۱. صبا عرفان صدر رشته پوستر

۲. زینب اسحاقی رشته پوستر

۳. زهرا ولی پور رشته شعرخوانی

۴. محمد امین خوشنام رشته عکس

۵. زهرا سلیمانی رشته عکس

۶. فاطمه سلیمانی رشته فتوکلیپ

۷. صبا صدوق رشته کلیپ

۸. سهیل حسینی رشته موشن گرافیک

۹. امیر حسین ملازینلی رشته موشن گرافیک

۱۰. دانش آموزان متوسطه دوره دوم نیکان دانش رشته کلیپ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار